Het beheren van VME’s met hulp van software is zelfs voor de specialist niet eenvoudig. Dus waarschijnlijk ook niet voor u. Binnen deze specifieke markt is veel product onbekendheid en daar komt bij dat de markt van software voor VME beheer zeer versnipperd is. Veel aanbieders, veel nieuwe merken en een grote diversiteit in applicaties. Hoe kunt u door de bomen het bos zien? Hier zijn de 7 vragen die u zich stelt om tot een juiste keuze te komen van software voor het beheren van de Vereniging van Mede-Eigenaars.
Software keuze
Er is momenteel een groot aantal software aanbieders die u kunnen helpen en een bijna even groot aantal nieuwe aanbieders is bezig om haar plek op de markt te veroveren. Om een goede selectie te maken stelt u zichzelf ongetwijfeld de volgende vragen:
- Voldoet mijn huidige oplossing nog steeds aan mijn eisen?
- Hoe is mijn behoefte in de afgelopen paar jaar verandert?
- Mis ik eigenlijk wel ondersteuning mijn dagelijkse werkzaamheden?
- Op welke gebieden mis ik eigenlijk ondersteuning (bijv. ledenadministratie, onderhoud)?
- Waar moet ik beginnen bij het beoordelen van mijn huidige leverancier?
- Waar moet ik op letten bij het selecteren van mogelijke oplossingen die ik ook kan inzetten?
- Welke aanbieder is daadwerkelijk het beste voor mij?
Uw specifieke antwoorden op deze vragen zijn uniek en helpen u bij de eerste stap in uw selectie. Natuurlijk begint het proces dan echt, maar daarover een volgende keer meer.
Syndicus Sourcebook
U kunt zelf of samen met anderen de antwoorden vinden op deze vragen. U kunt binnenkort ook de nieuwe uitgave van het Syndicus Centraal Sourcebook raadplegen. Dit biedt u een overzicht van de verschillende oplossingen die verkrijgbaar. Want welke vraag stelt u zich eigenlijk als u aan software voor het beheren en managen van de VME denkt?
Geef een reactie